2013. január 5., szombat

Közérdekű!!!

Sziasztok!

Nagyon sokat gondolkodtam és arra jutottam, nem vagyok elégedett A labda a hangszerem történetemmel. Tudom, hogy képes vagyok jobbat írni, és sajnálom, hogy csalódást okoztam ezzel. Így hát lehetőségeket ajánlok. Befejezhetem pár résszel (bár még nem tudom hogyan, de kitalálom, ha szeretnétek), újra kezdhetem teljesen máshogy vagy egyszerűen csak elkezdhetek egy új történetet, persze Benni abban is szerepelne. Kérlek, írjátok le mit gondoltok ezzel kapcsolatban, mert nekem fontos lenne!

Élvezzétek a hétvégét!

Puszi: manó*

2 megjegyzés:

  1. Szia!Nekem tetszik a történet így ahogy van és nagyon szeretném tudni hogy mi lesz a vége.Szóval szerintem írd tovább és ha úgy gondolod hogy tudnál jobbat akkor újra írnád,de szerintem az semmiképp sem jó megoldás hogy félben hagyod.Én így gondolom de természetesen ez a te döntésed :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nekem is tetszik, nem tudom neked miért nem! Szerintem is folytasd, aztán, ha vége kezdesz egy másikat vagy ilyesmi.
    Bárhogy is döntesz, én biztos olvasni fogom, amit írsz!!! :D

    VálaszTörlés