2013. március 2., szombat

44. rész - Befejező rész

 Nos eljött ez a pillanat is! Véget ér A labda a hangszerem... Sajnálom, hogy ennyit késtem a résszel, de azt hiszem, szívem egy része nem akarta elengedni ezt a történetet, így nem ment az írása. Azzal is tisztában vagyok, hogy valami sokkal nagyra valóbb befejezést vártatok, de szerintem így sokkal hétköznapibb maradt a történet. Ezen kívül még kaptok majd egy ráadás 45. részt, amely egy kis szösszenet lesz a jövőjükből. De, hogy mennyire távoli jövőből, azt nem árulhatom el. Szóval, élvezzétek az utolsó részt és remélem, az új történet is elnyeri majd a tetszéseteket. Köszönöm azoknak, akik velem tartottak!

      Hosszan sétáltunk, és beszélgettünk. Kiélveztük a szabad órákat, mielőtt újra el kell válnunk.
-          Biztos nem maradsz a meccsre? – kérdezte Lars kíváncsian. Leültünk egy padra az egyik sétálóutcán, itt beszélgettünk már egy ideje. – Most jön a java!
-          Nem tudom, mennyire lenne hozzá erőm – sóhajtottam. Szívesen maradtam volna, de rettegtem attól, mit éreznék.
-          Nem kell, ha nem szeretnéd – Bene végigsimított arcomon, majd apró puszit lehelt rá.
-          Sajnálom – suttogtam.
-          Ugyan már kicsim. Nem haragszom! – kuncogott. – Addig leszervezed az amerikai nyaralásunkat – simogatta kézfejemet. Messzebb talán már mi se mehetnénk, de hát elég nagy világjárók vagyunk, így kerestünk egy helyet, ahol még egyikünk se járt.
-          Tuti, hogy a világ legszerencsésebb nője vagyok! – bújtam ölelésébe. Megszólalt zsebemben a telefonom, így gyorsan elővettem.
-          Szia, hugi! – szólt bele testvérem boldogan. – Leszervezem, hogy találkozz a hercegeddel és még csak egy puszit sem kapok?
-          Sajnálom, Luk. De nem felejtettelek ám el! Mindenképp találkozunk, mielőtt hazamegyek – ígértem meg.
-          Hol vannak? – érdeklődtek a srácok.
-          Merre vagytok?
-          A szállásunk előtt.
-          Odamegyünk. Úgy is van egy kis ajándékom az unokaöcsikémnek – Lukas beleegyezett, így csak bontottuk a vonalat és már indultunk is.
Egész nap a srácokkal lógtunk, míg végül este elindultunk a reptérre. Janat meggyőzte Bastian, hogy maradjon, Louisék azonban indultak haza, ezúttal Kölnbe. Velük mentem ki a reptérre, miközben azon merengtem, bárcsak itt maradhatnék Bennivel. Bárcsak képes lennék rá…
-          Monika.. – fordultam sógornőm felé a becsekkolást megelőzően.
-          Igen? – kérdezte meglepetten.
-          Volt már úgy, hogy megtettél valamit, ami számodra nehéz volt, csakhogy Lukas boldog legyen? - kíváncsiskodtam.
-          Persze. A szerelem kompromisszumokról szól – rántott vállat. Elmerengtem egy percre. Bene többet ér számomra, mint a foci elvesztése. Vele kell lennem és támogatnom, mert szüksége van rám.
-          Azt hiszem, én most nem megyek veletek – kezdtem hátrálni.
-          Biztos vagy benne?  - helyeslően bólogattam.
-          A szerelmemmel kell lennem – mosolyodtam el. Leheltem egy-egy puszit arcukra, majd kisiettem a reptérről. Kerestem egy taxit és megkértem, hogy vigyen a szállodához, ahol Jana megszáll. Minden bizonnyal szívesen befogad szobatársnak erre a pár napra.

-          Nina? – pillantott rám meglepetten, miután kitárta a szobaajtót.
-          Itt maradhatok veled? – pislogtam rá kiskutya tekintettel.
-          Persze, gyere be! – belépkedtem magam mellett cipelve táskámat is. Bele se gondoltam, hogy nincs nálam ruha. Muszáj lesz vásárolnunk holnap délelőtt. – Hogy kerülsz ide? Nem a repülőn kellene ülnöd?
-          Nem tudtam elmenni. Túlságosan szeretem Benet és a srácokat ahhoz, hogy ne támogassam őket. Lehet, hogy nehéz lesz, de szembe akarok nézni vele – meséltem folyamatosan. – Nézd, azt már tudom, hogy többé nem focizhatok és kezdek is beletörődni. Ez ellen már úgy sem tehetek semmit. De csak rajtam áll, mennyi ideig húzom a dolgot, és legközelebb csak két év múlva lesz esélyem újra mindegyikük mellett egyszerre lenni egy meccsen.
-          Biztos őrülten boldogok lesznek a srácok, ha meghallják, hogy itt maradtál – ült le mellém.
-          Nagyon remélem – mosolyogva hanyatt dőltem a nagy ágyon. – Holnap vásárolnunk kell, nincs nálam ruha – kuncogtam. Jana nem igazán van oda a vásárlásért. Többnyire céltudatosan elmegy, megveszi, amit akar és már megy is hazafele, most azonban muszáj lesz több időt rászánnom, és mégsem akarhatja, hogy egyedül legyek…
-          Talán kibírom valahogy…. – sóhajtott fel. – De cserébe meghívsz egy pizzára.
-          Rendben. Remélem, itt finomak a pizzák – merengtem. Még nem igazán jártam erre, és főként nem étkeztem itt, így csak bizakodhattam a legjobbakban.
-          Én is – kuncogott. – Na menj, zuhanyozz le! – átnyújtott egy pólót én pedig a fürdőszoba felé vettem az irányt.  Gyorsan letusoltam, majd bebújtam az ágyba, Jana mellé és kezembe vettem a mobilomat.
-          Szerinted elmondjam neki, vagy sem? – pillantottam barátnőmre.
-          Szerintem mondd el. Elég volt mára a találkozás, mint meglepetés. Egyébként is, ki tudja, ki fényképez le minket, és akkor úgyis meglátja a képeket a neten – be kellett látnom, hogy igaza van. A fotósok előszeretettel fotózzák a focistákat és azok barátnőit is, ha híres a lány, ha nem.
-          Rendben – vettem egy nagy levegőt, majd megnyomtam a gyorshívás gombját. Alig pár másodperc múlva a csengés megszűnt és meghallottam kedvesem hangját.
-          Szia, Kicsim. Máris otthon vagy? – kérdezte kíváncsian.
-          Nem, én csak… Szeretnék kérni tőled egy mezt a neveddel, mert… - vettem egy nagy levegőt, majd kimondtam. – mert ott leszek a meccsen.
-          Micsoda? – lepődött meg. – Komolyan? – nevetett fel boldogan.
-          Igen. Veletek szeretnék lenni, hiszen fontos meccs – bólogattam.
-          Nagyon örülök – felelte boldogan. – Természetesen, megkapod a mezt.  De miattunk nehogy bajod legyen, rendben?
-          Bene – forgattam szemeimet.
-          Csak féltelek, tudod – kuncogott.
-          Köszönöm, de már nagy kislány vagyok – mosolyogtam az apró készülékbe. – Bár most elég fáradt.
-          Pihenj le nyugodtan, nekem is kellene már… Nagyon örülök, hogy maradtál!
-          Boldoggá tesz az örömöd, hisz tudod – kuncogtam.  – Majd találkozunk, Édes! Vigyázz magadra!
-          Te is. Szeretlek, Kicsim – suttogta.
-          Én is téged.
Másnap vásároltam pár ruhadarabot, hogy legyen nálam elég az elkövetkezendő napokra. Meglepő módon Jana jól bírta, és egyetlen epés megjegyzést sem tett.
A mezem is hamar megérkezett a hotelbe, és még egy Podolski-s sálat is sikerült beszereznem hozzá. Így lesz tökéletes az összkép. És, hogy Bastian se maradjon ki, vettem egy karkötőt a nevével. Az már más kérdés, hogy ezt senki sem fogja észrevenni.
A meccs napján tagadhatatlan izgatottság lett úrrá rajtam. Sokan simaügynek vették az Olaszokat odahaza. Nos, ha simaügy nem is lesz, azért jóval esélyesebbek a mi fiaink. Remélem, ezt meg is tudják mutatni.
Délután letusoltunk egymás után, majd a mezekbe öltöztünk. Nyakamba emeltem a Podolski-s sálat is, majd útnak indultunk. Menet közben számos papírtrombitával, dudával és mindenféle hanghatásokat csináló eszközökkel találkoztunk. Attól féltem, ha összezsúfolódunk egy nagy stadionba és mindenki ezekkel szórakozik majd, arra rámegy a hallásom.
-          Mit érzel? – pillantottam Janara.
-          Nyerünk – felelte apró vállrándítással. Elmosolyodtam, majd elindultam a lelátó sorai között, megtalálni helyünket. Elég jó helyet kaptunk. Láttam pár focista barátnőt messzebbről, de jó volt nekem a barátnőm mellett, nem vágytam közéjük.  Az ülésen ülve vártuk, hogy lassan feljöjjenek a csapatok és felállva énekeljük hazánk himnuszát. Imádtam a himnuszunkat. Hiába születtem eredetileg lengyelnek, én már itt születtem német földön és mindennél jobban szeretem a hazámat. És bátyámban is becsültem, hogy él-hal Németországért , különösen Kölnért, pedig ő nem is itt született. Ezzel szemben Mesut Özil Gelsenkirchenben született, ahol Manu és Julian is, és a legapróbb módon se vallja magát németnek. A himnuszt sem hajlandó énekelni. Hiába technikás játékos, ezt a lelkem mélyén sosem tudom neki megbocsájtani. Ha a török csapat jobb lenne, biztos, hogy ott játszana.
Ami a himnuszt követő 90 percben történt, arra senki sem számított. Az olaszok lealázták a németeket. És nem azért, mert annyival jobbak lettek volna, mint vártuk, hanem mert a mi srácaink voltak sokkal rosszabbak. Persze, a maga módján érthető. Fáradtak, nyúzottak. Eddig a maximális pontra mentek, most azonban nagyon benézték. Kisöpörtek minket az EB-ből. Nem jutottunk el az álomdöntőig…
Kissé csalódott voltam. Oké, kit akarok át verni? Nagyon csalódott voltam, főként, hogy most jöttünk és már mehetünk is. Szerettem volna értük szorítani a döntőben. Ráadásul, a szerelmem egy percet sem kapott az egész EB alatt, amiért kicsit pipa voltam. Nekem ne mondja Löw, hogy Lars ennyivel jobb nála, mert nem az.
A meccs után, bár nem hiszem, hogy vágytak ránk, lementünk az öltözőkhöz. Benni mosolygott, bár szemében láttam a csalódottságot. Szerette volna, ha a többiekbe tud verni egy kis életkedvet.
-          Szia – ölelt magához egy csókot követően.
-          Szia, Édes – simítottam végig arcán. Közben minden szembejövő ismerőst megölelgettem. Köztük Bastiant és a bátyámat is. – Hogy vagytok?
-          Elkeseredve – lehelte. – Megyünk haza – rántott vállat.
-          Sajnálom, hogy nem játszhattál – ölelésébe vont.
-          Majd legközelebb – örültem, hogy pozitívan tudja felfogni. Én egészen biztosan tajtékoznék miatta. De persze, az én vagyok. – Most mennem kell átöltözni. Szerintem már csak otthon fogunk találkozni, pár nap múlva – tette hozzá kissé elszomorodva.
-          Münchenben vagy Halternben? – kuncogtam. – Csak, mert gondolom akkor hazaköltözöm, ha már te is hazamész.
-          Nálam laksz… és talán ott is maradhatnál – pillantott rám csillogó szemekkel.
-          Úgy érted költözzünk össze?
-          Naná. Ez már félig olyan volt eddig is. Szeretném, ha az amerikai utunk után is maradnál – elővette azt az elbűvölő mosolyát, melynek, ha akarnék, se tudnék ellenállni. Lábujjhegyre emelkedtem és hosszan megcsókoltam. Mindennél jobban szeretem ezt az embert!

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon-nagyon-nagyon régen nem írtam neked, de most, hogy elértünk a végére, gondoltam véleményezem úgy egészben a történetet. Előre felkészítelek rá, hogy nem biztos, hogy minden egyes részlete olyan lesz, amit várnál, nem fog nyálas dicséreteket, könnyezős részeket tartalmazni. Őszinte vélemény lesz, mert valakinek ilyet is kell írnia néha, és hát most rám jut ez a hálátlan szerep.
    Kezdem a legeslegelején. Én ugyebár úgy keveredtem ide, hogy Niki megkért, hogy olvassam már el. Aztán megígértem, hogy tíz rész után mondok majd véleményt a részekről. Komolyan, az eleje nagyon tetszett. Szerettem Ninát, hogy mindig szívatta Lukasékat, szerettem Lukast a nagytestvér szerepében, Bastit az idiótáéban, Bennit a kis fogadásmániást, Heidit, Manut, Matsot. Külön megemlítem Marint, aki egy kis tréfitörp volt az elején, és külön az én kedvemért került bele. Imádtam.
    Jól indult az egész, ígéretesen, és azt hittem, majd így is fog folytatódni. Ehhez képest a közepe felé azt vettem észre, hogy unom a részeket, és semmi izgalmas nem történik bennük, és ez eléggé a kedvemet szegte, de még nem adtam fel. Csak egyre jobban hiányoltam a szívatós Ninát meg a többieket. Igazából nagytestvér Lukason kívül szerintem mindenki egy „kicsit kifordult” magából és olyan túlzottan egyformák lettek. Legalábbis szerintem.
    Aztán próbáltál belevinni izgalmas dolgokat, mint Nina sérülése meg az a Basti-Heidi megcsalós sztori és aztán még Jana is képbe került, de megmondom neked őszintén, hogy a sérülést még nem is, de ezt a Bastisat nagyon erőltetettnek éreztem.
    Külön beszéljünk Nináról magáról. Az elején tényleg tetszett a karaktere, de úgy nagyjából azzal egy időben, hogy összejöttek Bennivel, teljesen másmilyen lett. Onnanról az egész történet, és maga Nina is átfordult ilyen túlzottan romantikus, ragacsos, csöpögős, vontatott, maszlaggá. Komolyan, Bennivel annyit romantikáztak, hogy néha már rendesen hányingerem volt a sok édelgéstől.
    Térjünk rá az utolsó részre. Szerintem összecsapott lett. Nem lehet úgy befejezést írni, hogy eldöntöd, hogy mivel már nem olyan nagy iránta az érdeklődés, gyorsan abbahagyod. Megírsz két fejezetet, aztán viszontlátás. Tudod, hogy miért jött szerintem kevés visszajelzés? Mert egy icikepicikét olyan adok-kapok módon is működik a dolog.
    Szóval utolsó rész: Kiemelek néhány mondatot, jó? (Ha nem jó, akkor is)
    „Hosszan sétáltunk, és beszélgettünk.” Hol? Mit láttak közben? Ezzel volt a legnagyobb bajom egész végig a történetben. Az egész csak párbeszédből állt, és alig volt leírás. Pedig nem tett volna rosszat neki.
    A Monikával meg Janával folytatott beszélgetés tetszett, ott tök jó dolgokat mondtak. Igazából tök jók a párbeszédek, csak így, hogy a 85%-a a résznek abból áll… Így mégsem annyira.
    „ Az olaszok lealázták a németeket.” Szerintem ez így erős. Túlzás. Ha nyertek volna vagy néggyel, akkor azt mondom, lealázták őket, de ’csak’ 2:1 lett. Az annyira nem megalázó azért.
    „Nekem ne mondja Löw, hogy Lars ennyivel jobb nála, mert nem az.” Löw egy nagy Benderfan, de csak Larsot szereti, mert Svent sokszor nem is nevezi. De az ő döntése, hogy kit tesz be és kit nem, nekünk meg el kell fogadni. Fiatalok még, millió esélyük van bizonyítani, és már az is nagy szó, hogy elutazhattak oda. És amúgy szerintem Lars jobb. Sokkal.
    „kuncogtam.” Annyiszor szerepelt a részben ez a szó, hogy nem bírok már elmenni mellette… Mindenki kuncog. Nincs nevetés, mosolygás, röhögés, kacagás, kacarászás, heherészés, röhögcsélés, nevetgélés, viháncolás. Csak kuncogás…
    És hogy Líviás legyen a komment: Helyesírási hibák is voltak benne. Nem sok, de azok csúnyák. A fejléc viszont tetszik :)
    Szóval röviden tömören összefoglalva: Nagyon jól indult, és tetszett, és vannak benne részek, amik még mindig tetszenek, de a végével nagyon nem vagyok megelégedve. Egészen biztos vagyok benne, hogy lehetett volna ennél jobb is.
    És a végére, hogy ne tűnjek nagyon hálátlannak: Örülök, hogy benne lehettem, és köszönööm :)
    L.

    VálaszTörlés